Bloggen, jag har en bra anledning

I onsdags blev jag av med 9 liter blod, vi tog blodprov i skolan och ah, ni ser ju själva. Jah har alltså inte kunnat blogga för eftersom jag inte hade något blod så blev mina fingrar så kalla så jag kunde inte lägga över bilder från iphonen för touchen reagerade inte på mina ickeblodiga fingrar. Dessutom visade det sig att mitt blodsocker fördubblades när jag drack 4 dl juice, så jag blev så jäkla hyper och kunde inte sitta still.
Fan vad jag ljuger, grejen är att det inte är någon idé för mig att blogga om jag inte har ngt att säga, för då slutar det bara med att jag skriver vad jag har gjort idag, och vem fan bryr sig om deeeeeeeeet liksom...................................................................................................................................... men detdär med blodsockret är fattis sant, erkänn ballllllllllllllllt.

I torsdags klättrade vi på idrotten, och jag var visst mer höjdrädd än jag trodde, ehehe. Började typ lipa i mitten av väggeeeen, whuuups! Så jag bestämde mig för att bli flummig och skriva en låt om mig själv, men eftersom jag är så keff på musik så ändrade jag bara texten i "upponer, neroupp, grisen blablabla" nivet dendär emillåten:
Upp & ner, ner & upp, Ellen grät i klätterväggens mitt.

HAAAAAAAAAAAAHAHAH ååh fifffääääään vad kul ahahahhaha jag dööör hihihihihi jag borde bli låtskrivare och jag tror Viktor håller med mig aaa det gör han han lackar fratt jag bloggar kan han haaa men nu ska jag göra något vettigare än att sitta häär herråå!
snyggaste bilden jag hittade, hoppas den duger för den posen fick jag fan anstränga mig för

Kommentarer
Postat av: Szimone

Ahahaha, garvade lite där ja xD

2011-03-12 @ 10:12:10
Postat av: Ellen

haha gööötttt döööh :D

2011-03-14 @ 07:49:16
URL: http://inadequacy.blogg.se/
Postat av: Stina Gillberg

Ääääälskar din blogg!

2011-03-14 @ 14:14:26
Postat av: Ellen

Vad glad jag blir! tacktacktack!

2011-03-14 @ 19:41:11
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0