Är jag möjligtvis den nya Foki?

Jag tror jag är påväg att ersätta Foki, nivet hon dendär thailändska (kina? japan?) bloggerskan. Hon har under en tid lagt upp dagens sötis emellanåt, och jag insåg precis hur likt det är mitt eget bloggande! Jag brukar ju lägga upp dagens fuling, fast iofs 5 bilder åt gången, men nuså ska det bli ändring! Dagens fuling ska definitivt satsas på, no doubt!

Foki har ett litet sidhuvud hon alltid lägger upp ovanför dagens sötis-bilden, och som engagerat plagiat ska även jag ha detta!
Jag har inte börjat på min version, men jag jobbar på det, och om jag glömmer det så kommer jag troligtvis aldrig bli klar. Men ni kan ju vänta med spänning på resultat ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0