Läsarträff på G

Hallå puckon! Har inte pallat uppdatera eftersom jag har varit upptagen med att försöka få det att verka som om jag har ett liv.

Skojja bara, klart jag har ett liv, övningskörde tillomed igår. Mamma var nästan lika rädd som jag!

FAN VAD JAG DILLAR OM IRRELEVANTA SAKER, LÄSARTRÄFF VAR DET!
Som kändisbloggare ser jag det som min plikt att hålla mig uppdaterad kring vad andra bloggare håller på med, och jag har märkt en uppgående trend att arrangera läsarträffar. Så nu är det alltså dags för alla Inadequacys fans att träffas och hylla mig!



Imorgon = Fredag den 17:e Juni, och hur länge ni vill hålla på är helt upp till er, tvingar ingen att stanna :)

Jag kommer givetvis inte vara där, jag menar, det är ju en LÄSAR-träff, inte "bloggare-läsare-träff". Tanken är att ni ska få en chans att träffa varandra och ärligt talat skiter jag fullständigt i vilka ni är

Kommentarer
Postat av: Tips från coatchen!

brin da kyskbälte!

2011-06-17 @ 01:49:22
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Haha, kom det mycket folk? Kravaller?

2011-06-19 @ 03:17:57
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0