Jag gör det här för er skull

Kom på mig själv med att fundera kring varför i helvete jag driver en blogg, och kunde bara se en enda tänkbar anledning; Nämligen i syftet att skona alla mina låtsaskompisar på Facebook.

Mitt förflutna utgjordes till en oerhört stor del av onödiga och äckligt långa facebook-statusar, och jag insåg en dag att det inte var snällt av mig att tvinga folk att läsa om mina ointressanta bedrifter. Lösningen blev, som ni ser, samma som den lösning Egoina, Kissie, Tyra och tusentals andra bloggare redan kommit fram till:

- En blogg ger läsaren möjligheten att själv välja om denne vill utsätta sig för ointressanta updates om folks meninglösa liv. Ingen tvingas till onödig läsning, men det finns ändå till hands för de som känner ett behov av att veta hur mycket någon åt till frukost osvosv.

Resultatet är inget mindre än vad ni själva sitter och läser; den blogg som tusentals (läs: typ 50) unika läsare besöker dagligen. 



Nu har jag fan inte tid att skriva en massa skit längre, CIAAO!

ps; jag uppdaterar fortfarande otillåtet mycket på FB, men det hör inte hit!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0