Har förlorat en läsare..

.. NÄMLIGEN MIG SJÄLV!!! Brukar alltid gå in på bloggen från Iphonen, dels för att min blogg är så jävla grym, och dels för att lura mig själv att jag har fler läsare än jag egentligen har. Men nu ska den jädra skiten lägga av också!

Jag och min Iphones tidigare förhållande till varandra:
* Täckningen kom och gick som den ville
* Simkortet glappade
* Låsknappen var sönder, vilket ledde till att jag råkade ta bort en massa appar eftersom knapplåset aldrig aktiverades
* Facebook-appen slutade fungera
* Det gick inte att hämta appar från App store, dom bara la sig i menyerna utan att fungera och det gick inte att få bort äckeljävlarna
* Det gick inte att ringa, utan hela telefonappen hade fryst fast och det gick inte heller att lägga på ifall någon annan ringde

Nu har fjompen alltså gjort slut med mig för gott, inte ett liv i saken

Kära läsare, lyssna på texten och lid med mig ♥


Kommentarer
Postat av: maria

Härlig låt Ellen ;)

2011-06-07 @ 22:17:25
URL: http://flygermedvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0