Gud, hur tänkte du?

Ibland känner jag mig som en riktig outsider, jag träffar aldrig någon som är riktigt lika awesome som jag är. Visst finns det folk som har en liten antydan till min perfektion, men jag inser varenda gång att det är något som gör mig fruktansvärt mycket bättre. Jag insåg för längesedan att det inte är någon idé att leta efter en uppgradering, jag menar, bättre än mig kan det fan inte bli, det vore för mycket begärt. Men någon i ungefär samma grad av exemplaritet.. varför fick jag aldrig en tvilling?
Vi skulle haft så kul ihop, min tvilling och jag. Min tvilling skulle också hata kolsyra och äta underdelen på cheeseburgaren först
Hon skulle också bli jätteful på bild och vi skulle kunna producera dubbelt så många dagens fulingar tillsammans. Och Dublett-fulingar, vilken dröm..
Det hade vart ännu bättre om jag & Ellen 2.0 vore siamesiska tvillingar. Då skulle jag aldrig behöva leta efter henne, och vi skulle kunna påminna varandra om att inte glömma våra saker överallt. Och om jag skulle somnat någonstans så skulle hon kunnat väcka mig. Vi skulle kunna slå våra redan ihopsatta huvuden ihop på prov och kirra mvg efter mvg. Ellen 2.0 skulle vara moraliskt stöd de nätter jag är rädd att gå förbi lastbilar & röda bilar, vi skulle vara 2 mot 1 genom allt.

Dear Ellen 2.0, I love you, and by the way I bet you're extreamly good looking, whereever you are..

Kommentarer
Postat av: Smarre

Jag gillar inte heller kolsyra :o trodde fan jag va ensam om det i denna åldern xD

2011-06-22 @ 13:38:58
URL: http://nattstad.se/smarre
Postat av: Ellen

Hahaha gööööööööötttt! :D

2011-06-22 @ 15:02:23
URL: http://inadequacy.blogg.se/
Postat av: kul inlägg

2011-06-24 @ 11:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0