"Fetmabarn blir du.."

Sitter och doppar jordgubbar i kolasås och socker, och inläggsrubriken är precis vad min mamma sa när hon såg min ASGODA blandning!
I övrigt sitter jag hemma en lördagkväll helt utan ångest över det, känns riktigt gött att ta det lugnt faktiskt! Väntar på att solariumet ska bli varmt, träffade nämligen världens brunaste brud på nattbussen igår, alltså seriöst VÄRLDENS BRUNASTE. Det såg fan läskigt ut och det är väl inte riktigt den skalan jag satsar på, men mina ben såg ut som om de aldrig hade sett solen jämfört med dessa grillspätt så jag kände att jag var tvungen att ta tag i solandet lite.

Idag jobbade jag massor, och imorn ska jag jobba ännu mer massor. Mums hejdå lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0