Dagens fuling-dublett?

Nehejdu inte en chans! Det är bara jag som har en ovanligt flötig dag! Precis lika flötig som gårdagen.. och dagen innan det..
Men imorgon planerar jag att vara back on track! Enda gången jag var utomhus igår var när jag fotade shortsen och då satte jag inte en fot utanför min trädgård. Och idag har jag min största utflykt varit till köket. Ett flertal gånger dock.
Finns det förresten någon fin själ som kan ge min webcam färgen tillbaka? Programmet jag tar bilder i har hakat upp sig eller något, kan bara ta svartvita bilder. Känns som att leva på 1800-talet all over again (som om jag levde då).
För att få er att fullständigt förstå hur flötig jag är så kan jag ju berätta att jag har ätit chokladbollssmet 2 dagar i rad med. Och vanlig choklad snodde jag av mamma igår. Och jag skulle bokstavligt talat kunna bre mackor med mitt hår

Men det är så det är i början på sommarlovet, man måste köra på lite chill mode några dagar så man är pepp på action sen. 

AEH FAN NU MÅÅÅÅSTE JAG IN I DUSCHEN INNAN FLÖTET HINNER NER I NACKEN PÅ MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0