Du kommer nog aldrig mer vara min vän

Rubriken är tagen ur Veronica Maggios Sju sorger, en riktigt fin bete som passar bra som beskrivning på dagens blivande sysselsättning! För tillfället säljer (läs: äter) Jonna jordgubbar, men när hon har slutat påbörjar vi:


Burnboxen utgörs av en skolåda som jag har slått in med svart papper. I burnboxen kommer jag och Jonna lägga saker från folk som vi hatar, alternativt kort på dom. När burnboxen är full (won't take long, haha!) ska vi elda upp den som en ritual i syftet att förena vårt hat med helvetets eldar. Hahhaa vaffan nu gick jag lite för långt.. vi ska elda upp skolådejäveln och gå vidare okej?!

Jag och Jonna; glada på utsidan, men så fruktansvärt jävla onda egentligen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0