Allt för lite käk

Såg en bild på facebook precis och tyckte det såg ut som en kebabrulle. När jag tryckte på bilden så såg jag till min besvikelse att det var en drös med kattungar som ammade. Tror jag börjar bli galen! Har ni någonsin haft känslan att ni skulle kunna äta en hel jävla häst bara för att, även om ni egentligen är mätta? Troligtvis inte, men sådan är min vardag iaf.

Men jag var ute på en 9 kilometers runda idag, så jag äter hur jävla många hästar jag vill just nu

Nu ska jag kolla på The social network för tredje gången, och det gör jag med min bror, Ballén kallar vi honom. Don't know why and I think I'm better off without knowing :)



Köpte den här grymt fina bodyn idag och ville bara skryta lite. Återkommer imorn med bättre skrytbilder på ryggen, som är att dö för!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0