Tänk efter lite ditt efterblivna kekke

Läsarfråga:
Alltså, hur är det tänkt att jag ska svara på den här frågan? "NEEEE JAG ÄR GALET JÄVLA TRÅKIG EGENTLIGEN, SHIT VAD TRÅKIG JAG ÄR! ALLA OMKRING MIG SPYR PÅ ATT JAG ÄR SÅ TRÅKIG!!"? Nehejdu, vill du ha ett genomtänkt svar så får du fan tänka igenom frågan lite; KLART JAG ÄR SÅ JÄKLA ROLIG I VERKLIGHETEN!!

Om jag skulle ge ett seriöst svar (vilket jag inte kommer att göra), så skulle jag väl säga både ja och nej. Personligen tycker jag att jag är skitrolig, ingen skrattar mer åt mina kommentarer än jag själv. Men så är det just det, eftersom jag sjäv tycker att jag är så sanslöst rolig så hinner jag skratta sönder mina repliker innan jag hinner uttala dom. Vilket är jävligt synd, för jag är störtsäker på att jag skulle kunna sänka varenda en till golvet (pga skratt) om folk kunde förmå sig höra vad jag sa mellan vågorna av skratt.

Okej, det blev inge vidare seriöst. Försöker igen:
Ja, emellanåt är jag jävligt kul, men sen är jag väl varken mer eller mindre rolig än någon annan. Grejen är att du som läser min blogg gör det av egen vilja, du kan själv välja i vilken mängd du vill ha min CP-het. Folk som möter mig varje dag (till exempel i skolan, på stan, på tåget, på bussen) har inte samma val som du har att klicka bort mig. Jag tar jävligt mycket plats och jag tycks expandera oavbrutet på den punkten, och folk som då tvngas vara i min närhet en dag då dom vill ta det lugnt kommer ju inte att tycka jag är vidare rolig. Jag är dessutom en pain in the ass för folk som har huvudvärk samt för folk som berättar en lång historia som jag inte bryr mig om. Jag tenderar nämligen att glömma att vara lågmäld i den huvudvärkandes närvaro och jag börjar gärna instinktivt prata om andra saker med den som den tråkiga berättaren berättar den tråkiga historien för. I regel slutar den tråkiga berättaren att berätta sin tråkiga historia; win-win situation (ellen - win   ,   ellens ego - win)

FAN VAD JAG BABBLAR, JAAAAAAAAAA JAG ÄR ROLIG FÖR DEN SOM VILL HA ROLIGT, ANNARS ÄR JAG BARA IVÄGEN OCH JOBBIG OCH HÖGLJUD!

CP-snygg bild på en osminkad ellen som nyss vaknat med nackspärr i bilen påväg hem från Gullbranna tidigare idag. Upptäckte även till min förvåning X antal deciliter dräggel på min favvokudde. BRB leta efter potentiellt hål i kinden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0