skit bajs röv kuk faaaaaaaan


Telefonen befinner sig alltså numera på botten av havet i Falkenberg/Glommen. Helvete vad gött, precis vad jag behövde! Till råga på detta spenderade jag även en halvtimme av lördagkvällen gråtandes framför poliserna för att vi (nästan) var tvungna att sova ute. fan vad snälla människor det finns för övrigt, helt klart dundergoa! Och innan allting gick åt helvedde hade jag och Nora headset-party och sjöng för fulla halsar för alla som gick in och ut från festivalområdet, och det var faktiskt hyffsat uppskattat trots att åhörarna varken fick höra musiken eller en enda stämma i rätt ton.

I vanlig ordning blir det delay även på Varbergsbilderna, MEN HÅLL UUUUUUUUUT för när dom väl kommer så bjuds det på en och annan fuling, och inte bara från min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0