När rumpan är lite större än den borde

Jag har i hela mitt liv blivit sagd att det bara är bra att min rumpa är enorm; "Men Ellen, tänk vad praktiskt det är, du behöver ju aldrig oroa dig för att sitta obekvämt. Du sitter ju mjukt o gött vare sig du sitter på en trästol eller i en soffa!" 
Så jävla sant.. men har ni plattrövade någonsin tänkt på vilka konsekvenser en bastant rumpa kan ha när man ska sola?! Nej juste. Låt mig illustrera ett exempel:
Det blåa är min bikini som jag inte äger (kanske borde köpa en blå?!), och det svarta är skuggan som rumpan åstadkommer på min rygg. Fattar ni hur jobbigt det är för mig att sola? Måste tänka på vinklar, solens infallsvinkel t.ex.. jävla röv säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0