Heldag med mamma; - vem dödar vem?

Hehe nejdå, det ska nog gå bra! Imorgon är det mami-ellen-dag och vi ska åka en sväng till Lager 157. Har aldrig vart där innan men har höga förväntningar, så om det suger så pissar jag på skylten på hemvägen.. hehehehehehehehehehehehehe hatar att blogga.. och varför i helvete skriver jag vad jag ska göra imorgon för? Hatar sånna bloggar, den enda som får skriva så för mig är Kenza och Rebecka för det är dom enda vars vardag jag bryr mig om
Den här bilden har ni sett innan. Så lev med det för jag gillar den. Det är ej jag det är min mamma




Är precis på gränsen till att spela sönder domma (jag veet det heter "de här" men domma klingar gött) låtarna, det vill säga just nu är dom så bra dom kan bli. You know, lugnet innan stormen, värmen innan åskan, toppen innan botten, maximum på en andragradsparabel med negativ x-kvadrat osvosv



Dead By April - Unhateable



Dead By April - Within my heart

Kommentarer
Postat av: hejhopp

De här*

2011-08-02 @ 23:05:33
Postat av: sandra

och vet du vaaaad?!?!? dba kommer ju till hultsfred 23 september o hela befolkningen (då endast ungdomar är räknade) dööööör av lycka!! haha <3

2011-08-04 @ 23:48:37
URL: http://saandragustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0