Godkväll bloggafan

Kom för cirka 5 minuter och 13 sekunder sedan hem från Gullbrannafestivalen, och på bilden ser ni, förutom mig och ett par otroligt smutsiga fötter (inte mina), den sista komponenten i en 32-kronors lösgodispåse som jag alltså smaskat i mig. Igår åt jag också lösgodis, som uppgick i ett värde av 18 cash, och för alla samhällare kan jag hjälpa er med additionen och sammanställa detta till ett totalt lösgodis-intag på FEMTIO KRONOR! Vad jag har att säga till mitt försvar? JO, det blev faktiskt inbrott i tältet och jag blev bestulen på godis. Jävla röv. Och vid ett tillfälle hittade vi även tältet nerrivet, vilket också var hiskerligt kul
BLOGGTÄVLING!!!: den som gissar rätt på vilket program jag använder till min webcam vinner en häst

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du så jäkla rolig i verkligheten?

2011-07-10 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0