ETT MIRAKEL HAR INTRÄFFAT!!!!!

Date of happening: July 9th, 10.55 pm

Förstår att det enda alla lägger märke till är:
1. Min söta kusin som är sötast i världen
2. Att batteriet är cp-dåligt och att det är ett Iphone-syndrom
3. Att 3 har cp-dålig täckning

MEN, det som jag menar är, att jag hittade denna revolutionerande bilden i min bildmapp och tänkte DIRR att detta kan inte ha skett. Bilden ni ser kan inte finnas, för min telefon besitter inte förmågan att ta den här bilden. För er som inte har Iphone och som är efterblivna så kan jag förklara att bilden är en print screen från det som visas på iphone-skärmen. Det som är cp är att man, för att printa en sån här bild, måste trycka på både hemknappen och låsknappen. MIN LÅSKNAPP HARA VART SÖNDER I FLERA MÅNADER, JAG KAN OMÖJLIGT HA TRYCKT IN DEN OCH DEN HÄR BILDEN KAN INTE FINNAS PÅ RIKTIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Vild gissning på känslan inom dig just nu: Du känner dig lurad, bedragen. Du trodde att det verkligen var ett nämnvärt mirakel som hade inträffat och att jag skulle erbjuda dig ett par minuters värd läsning. Du hade så fruktansvärt fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0