Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

Hade nästan glömt bort den här dryga listan.. men snart är vi halvvägs så hang in there!

1. underkläder
2. jeans & linne
3. shorts & linne (missbedömde vädret men mamma tillrättavisade mig som vanligt)
4. 87657839020294847 tröjor, tights, skor & byxor (för förklaring, se kursiverad text nedan)
5. GF-tisha


Ang. #4: Mjo, ärligt talat så har jag i princip haft på mig varenda klädesplagg på Lager 157 Gällstad idag, inklusive killkläderna.. Mamma & jag använder nämligen mig som test när vi ska köpa kläder till min bror (linnen/tishor som slutar på mitten av mina lår är perfa för Erka!). Så det så!







Jag och min fina mamma på en uteservering i Ulricehamn :)


Imorgon jobbar jag 12-21, så jag kommer troligtvis inte hinna fota mina nya svetter, men det kommer la så småningom :)

Kommentarer
Postat av: oledoledoffole

ÅÅÅHHaaaa, DINA LÅR!!!! <3

2011-08-02 @ 23:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0