CP-VECKAAA SHHIIIT JAG DÖÖÖR!!!!!!!!

Allting går fel, ALLTING! Vem fasen bokar bio (transformers!!) och taggar satan för att sedan inse att man visst jobbar då? Vem får inte tag i någon som kan ta jobbpasset istället så man kan få gå på sin förbannade biojävel och se optimus prime m.fl?! Vem tvingas ställa in daten med optimus prime för att jobba, och SOM TACK FÖR DET RÅKAR SPRUTA FANTA I HELA ANSIKTET PÅ SIG SJÄLV?!?! Och vem glömmer lägga i tvätt- och sköljmedel när hon ska tvätta? Och vem fan KÖPER 6 bussbiljetter till och från varberg när hon (och Saga) mycket väl vet om att vi bara är 4 som ska åka (än så länge)???!?!!!?!?!?!?! Vem i helvete köper en jordgubbsmilkshake när hon inte ens gillar jordgubbsjävlamilkshake?!?!?

OCH VARFÖR BLOGGAR JAG NÄR JAG MÅSTE HA PACKAT FÄRDIGT ALLTING OM 3 TIMMAR OCH INTE ENS HAR LETAT FRAM RESVÄSKORNA?!?!?!?
Jo, mina vänner, det är jag. Jag är den värsta tidsoptimisten jag vet och jag hatar mig själv för det. Mitt liv är till för att gå snett, att göra fel är det enda jag riktigt lyckas med här i livet och det suger kamelpung.


På tal om kamelpung så är jag för övrigt usel på att cockblocka, gick in för det till 1000 i helgen, men icke lyckades jag med det heller. JÄVLA CP-BLOGG ALLT ÄR DITT FEL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0