BRB sjunga lovsånger och läsa bibeln!!!!!!!!

JAAAA du läste rätt, Gullbrannafestivalen står på schemat, men tro inte att jag har semester för det inte! Nehejni, jag ska minsann slita hårt nere i Halmstad. För att visa min besatthet av hamburgare ytterligare lite till så ska jag sälja hamburgare även där! Det sker alltså ingen större förändring än att Big Mac:en byts ut mot GF-burgare, så det så!

BILDER FRÅN GULLBRANNAFESTIVALEN 2010:
Träffade 4 söta läsare backstage som ville ta fulingbild med mig, och självklart ställde jag upp! :)


En av dom (minns ej vad han hette) ville även dansa lite med mig, och det tackar man ju inte nej till det heller!


Urban Chaos; Anton Fransson


Festivalens kringgående högtalare av och med Skillingarydarna


Ännu en idolbild :)


Söt bild på söt tjej som gör söt min



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0