Den 30 Januari 2011

Idag är det plydag. Det betyder att det är en dag som inte känns som en riktig dag, det är liksom varken måndag eller tisdag eller onsdag eller torsdag eller fredag eller lördag eller söndag. Fast det är ju söndag, men samtidigt plydag.. Det var jag och Jonna som uppfann plydagen, och den är väldigt praktisk att ha!
Hursomhelst. Imorgon är det studiedag, och tjejerna i klassen ska därför passa på att ha filmkväll ikväll, bara för att vi kan! Efter filmkvällen sover jag hos Viktor, för jag ska ändåså vara med honom imorn :)
__________________________________________________________________
En sak som jag tycker är väldigt konstig är när det står på paketet att man ska ta 3 tabletter dagligen i 5 dagar, och så är det 14 tabletter i förpackningen. 3 gånger 5 är ju för bövelen 15, jag stör mig så jag får lust att peka fuck youuuuuuu, eheh, fast jag är ju inte arg, bara.. aningen konfunderad.
Nu ska jag ner och hämta sopkvasten, tappade nämligen ett glas i golvet nyss, SCORE!

Kommentarer
Postat av: Johnny Boy

För att man ska ta en på morgonen, en mitt på dagen och en på kvällen.

Och du tar ju bara två, kanske till och med bara en, dagen du hämtar ut dom :P

2011-01-30 @ 13:44:43
Postat av: Svar

eh, det gjorde jag inte alls.. jag tog 3 då med :pPpPppPppPPPppp

2011-01-30 @ 14:15:22
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0