Den 29 Januari 2011

Jåni & jag, Midsommar 2010, ge mig sommaaaaaar!
Jag vaknade typ klockan 2, kändes lamt men ack så härligt! Eftersom jag liksom glömmer bort bloggen ibland så missade jag att skriva något i fredags... ehe. Men hursomhelst, Jonna hade studiedag då så hon följde med mig till skolan, vilket var himlans trevligt såklart! Efter skolan gick vi en sväng på stan och jag köpte ny foundation och puder, hur nöjd som helst!
_____________________________________________________________________
På kvällen drog jag till Bankeryd, och på tåget träffade jag min gamla klassföreståndare och tyskalärare för första gången på säkert ett år, så vi hade en del att prata om! ehe
I Bankeryd var det såhääääääääääääär mysigt, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0