TJA! Jossan här!

Idag var jag ju i stan som sagt, och på hemvägen kom jag och Jonna på världens grej. Jonna heter ju för fasen Elisabeth i andranamn.. DVS BETTAN! hahhahahahhah så jäkla kul! Jag skämdes lite med tanke på att jag känt mänskan i 4,5 år utan att komma på detta roliga faktum. Men Jonna har ju förbaskingen känt sig själv i nästan 17 år utan att komma på det, så i så fall ligger jag ju ordentligt mycket i lä på skamselpunkten.
Men hur som helst! Jag är drygt 700kr fattigare om man inte räknar med fritidskortet och Junkyard, men SHIT vad mycket jag fick för det! Tyvärr så gick min kamera sönder på förra klassfesten så bilder blir svårt. Men ska försöka fixa imorn! Jag lyckades iaf ta några bilder på brillorna:
Sjukt nöjd, trots att jag är ca 1,5 år efter trenden. Så att säga. Men det är heelt OK ibland. Ååh jag vill jättegärna visa er resten av grejerna! Men jag jobbar på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0