Snön ligger vit på taken, och endast Ellen är vaken..

Klockan har nu passerat 09:00 även i Forserums tidzon, och till ingens förvåning så har alla däckat fint förutom jag själv. Jag lirade nyss tetris och kom till lvl 28, vilket jag är stolt över även om det inte är mitt rekord. Om Linn läser det här; vänligen kommentera ej.
Här ser ni Puttesnusk och Jåni (AKA Patrik och Jonna), bilden är tagen för cirka 5 minuter sedan, visst är de söta? Okke, Alf, Werne och Ompe sover nere i hemmabiosalongen eller vad man ska kalla det (vi säger vanligtvis Okkes Lovecrib)
För några timmar sedan gjorde jag bort mig lite, men det var värt det för det var rätt kul. Jag skulle dra ur sladden till min lap top och när jag gjorde det så flög en annan sladd med ut.. det var sladden som gick till en såndär förlängningsladd med flera adaptrar (eller vad man säger), vilket resulterade i att både Wernes och Puttesnusks datorer dog, mitt i ett HoN-game.. ehehe, WUUUUPS! Menmen, shit happens, och jag kom undan med bara en liten gnutta stryk från Patriks sida, han har ett ganska okontrollerat spelmissbruksschofflöjt, så det får man ta.
Nejnu ska jag rita lite i ansiktena på de sovande, om dom inte har gömt pennan vill säga..men vi hörs väl later on I guess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0