Schlint

Hello there children. (det står så på min kudde)
Spillde precis spagetti & köttfärssås över hela köksgolvet, det liksom gled av tallriken när jag skulle gå till bordet. haha, mammas kommentar blev: alltså man kan ju tro att du är full eller något! Ooooook, inte klantig då? nejnej, full måste det va (?)!
Nu ska jag snart börja fixa mig lite grann, för vid halv 1 drar jag till Petersberg för att hänga lite med några classmates. Vi ska försöka oss på att knåpa ihop ett scrapbooking-album om klassen, eller om gymnasietiden egentligen, och det lär bli grymt! Eftersom vi bara har gått halva gymnasiet än så kommer vi givetvis inte bli klara idag, men vi har drygt 1300 bilder bara från 1:an och halva 2:an, så vi har ju endel att göra! ;)
_________
FRÄSTEN! Min lärare sa till mig igår att jag hade en chans att få mvg i tyska steg 4, VILKET KÄNDES FEEEETT!
_________
Men vi hörs senare! Angående den där listan jag håller på med så vart den väldigt lame, men jag ska fortfarande skriva om det som är kvar, bara det att jag tar det lite dom dagarna jag orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0