Saga stylar min Iphone, ohyes!

Jag vet inte riktigt vad som är felet med Saga, hon kom hem från Kina/Malaysia nyligen, och igår när vi fikade så hade hon med sig en massa presenter! Fullständigt galen, men jag tackar och bockar! :)
Detta mobilsmycket var lätt coolast, och i morse kom jag på att han ska få heta Kim, hahaha :'D
Sen fick jag även dom här två Iphoneskalen, sjukt snygga!
och sen till det bästa...
Ytterligare ett Iphoneskal, fast med blingbling, och en högtalare till Iphone/Ipod/USB/något slags minneskort, hur coolt?! Högtalaren är dessutom illrosa, precis som min kamera var (R.I.P), och ljudet är awesome!
Den sista bilden var jag tvungen att ta med webcamen, för jag kämpade i över en timme med att få på Hard case:t (vilket säkert bara hade tagit 40 minuter om jag inte hade råkat sätta det upponer först, haha), och sen kom jag på att det skulle bli svårt att ta kort på det med Iphonen! ehehe. Idag har jag för övrigt kokat ett ägg utan skal, alltså kläckt ett rått ägg i kokande vatten i princip. Visar hur det blev snart!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej! Ja har precis köpt den rosa högtalaren, är den bra? hur bra är ljudet på skala 1-10? :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0