Nyår 10-11

Alla diggar bilderna till tusen!
Lisa, Jåni & jag :)
Jag, Jonna, och Lisa gjorde i ordning oss hemma hos mig, och tog (som ni ser) sjukt många posebilder i min säng av alla ställen på jorden, haha! På den nästsista bilden har ni även min kära mor (:

Efter detta drog vi till kvällens första stopp, nämligen Marcus Johansson, där middagen var =)
Johanssons kissemiss diggade ölkartongen!
Patrik hade gjort i ordning en massa snapsvisor, klockrent! :)
Linda, Moa, Lisa & jag öser!
Älskar den här bilden, Mikklo ser arg ut, Isak ser överlycklig ut, Marco spänner sig aset och Andersson ser bara nyfiken ut!
Det kördes även beerpong, här var det jag och Marcus mot Moa och Isak!
Denna otroligt snygga bild får avsluta bildmaratonet, ehe! Efter Johansson drog en del en sväng till Amanda. Jag hann dock bara vara där i några (ytterst trevliga) minuter för sen bar det av framåt för att fira tolvslaget med resten av Forserum! Efter det drog vi till Johansson igen, och kvällen avslutades med en fin övernattning med Lisfis! :)
Fint folk, fin kväll, livet är fint. :)

Årets lesbiska nyårspussar kommer upp inom kort, så håll utkik :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0