Monki, du är sepe

Jag dog lite på mega-rean på Monki, jag hade inte planerat att köpa något, bara kolla runt lite liksom. Men helt seriöst, allting kostade 40/50/60 spänn typ, jag höll på att spy av förvåning! Köpte fyra grejor för 180 spänn, fyra jävla klädesplagg.
Jemma top
ordinarie pris: 200krona, men 60 spännisar tackar man ju inte nej till!
Lorissa top
ordinarie pris: etthundrafemtio, men 40 jävla spänn var ju inte fel det heller!
Jag har inte tänkt att ha ett brunt linne under, men man tager vad man haver i omklädningsrummet liksom.
Jag köpte även en svart kort tight midjekjol och en svart kort t-shirtliknande grej, men bilderna var ännu värre än dom här, så jag skippar dooooom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0