Hallå eller!

Idag slutar jag skolan 16:40, vilket känns ungefär såhär (bild). ÅÅÅH nej det känns inte alls sådär.. det suger, alltså på riktigt! Min senaste dag förra terminen var 14:40 och då var jag dessutom ledig varje onsdag. Nu vill jag typ ta självmord, jag pallar verkligen inte! Detta är också ett såntdärnt tidsinställt inlägg, för jag hinner fasen inte med bloggen på vardagarna, och jag har redan tröttnat på att blogga.. Men jag ska försöka lära mig att mobilblogga ordentligt (som det ser ut nu så blir rubriken och texten samma sak när jag mobilbloggar, och jag fattar inte varför), och när jag listat ut det så kanske det blir lite roligare att blogga igen. Fan vad lättroad jag är. Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0