Godmorgon alla fina!

Eller ja, jag gick upp för nästan två timmar sedan, men ändå.
Ungefär såhär ser jag ut just nu, jag fick precis reda på att vi ska äta älg till middag idag, hur uttjatat? Vi äter älg säkert 5 gånger i månaden, och det är inte ens såå himla gott! I skrivandets stund äter jag kall tomtegröt (som är hur gott som helst), och smider elaka planer på att dra en fuling och beställa pizza bara för att reta mamma. Men det är ju dyrt, och kallt ute, och långt till pizzerian (Nu tänker Johan Olsson att Guuud vad roligt att Ellen har långt till pizzerian, för hon bor ju i Forserum!). Men en kebabpizza med stark sås hade ju varit, nae, jag finner inga ord.
Såna här viktiga saker diskuterar jag och Jonna på Facebook, mat ligger oss (mig) varmt om hjärtat.
NAAEJ, jag hinner inte ens publicera innan maten är klar. Men ååh, vi hörs sen, klyftpotatis here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0