Glader är vad jag är!


Halli Hallå!
Idag är jag glad (därav rubriken), och det känns götttt! För det första så väcktes jag av ett mycket trevligt samtal av min kära mor som meddelade att jag idag kommer att få fritidskortet /lyckligastistan. För det andra ska jag idag till stora staden Jönköping med min lilla vän Jåni för att fika och kolla lite :), det blir fint! Och för det tredje så hade mamma dragit ut massa sladdar till våran rauter igår kväll för att min bror skulle stänga av datorn, och jag, snillet själv, lyckades nyss lista ut hur man fick igång internet igen! Så jäkla gött! Och för det fjärde så har mina kläder från Junkyard kommit idag, men mami har inte hämtat ut paketet än så det får vi ta en koll på senare!
För det femte så har jag hela 4 prenumeranter via bloglovin, vilket också känns fett! Jag kommer såå bli känd..
Angående bilden.. jag vet inte varför, men jag gör alltid miner, det bara blir så.. men det kan ju vara lite trevligt det med :).
Nu måste jag börja fixa mig lite smått så vi kommer iväg någon gång, men vi hörs sen! Jag har ett tidsinställt inlägg med en av världens bästa låtar som kommer upp sen, bara så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0