Den 26 Januari 2011

Jag har använt Make up stores matt foundation (t.h) i över ett år, och även om jag tycker den är bra så är jag sugen på att prova någonting nytt nu. Jag är lite småsugen på att prova Max factors xperience (t.v), ska kolla in den efter skolan idag och se om den är något att ha.
För övrigt har jag lovat mig själv att aldrig mer köpa löst puder, det måste vara den sämsta uppfinningen som gjorts! Det kommer puder i hela rummet bara man öppnar skiten, och om man ska ta med sig necessären någonstans så har allt puder lagt sig i locket efter några minuters omtumlande i väskan. Värdelöst!

Kommentarer
Postat av: Linda Ström

Jag använder Max factors xperience, and I love it :D !! Det känns inte som att man har foundation på sig och den funkar hur bra som helst!

aaa, mest det jag ville säga, pusspådig! <3

2011-01-26 @ 20:26:36
URL: http://Idetoandliga.devote.se
Postat av: Svar

Det låter ju suveränt! Ska nog satsa på den när min tar slut då! thanks for helpiiing :D! <3

2011-01-27 @ 18:27:11
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0