Dag 6 – Min dag.

Jag tvivlar på att någon av er bryr er om vad jag har gjort idag, så jag tar det bara i stora drag. Det handlar mest om hamstrar.
Dagen började med att jag försov mig och fick stressa, men det är luuugnt för jag stressar alltid!
Sen skulle vi ju då hälsa på min morbror och hans tjej (jag trodde det skulle vara hela släkten, men det hade jag fattat helt fel). I bilen sjöng jag (jättehögt) till världens bästa låtar av världens bästa band. På min brors bekostnad.
Allting var frid och fröjd, men sen skulle jag hålla i Beppe (Gretas marsvin), men den lille killen hade inte rastat kobran på ett tag, så han fick för sig att göra det. På mig. Det såg ungefär såhär
Min första reaktion blev ilska
Sen ville jag hämnas, och funderade på om jag skulle strypa Beppe med mitt nyckelband
Men sen kom jag på att Greta förmodligen skulle bli arg på mig då, och det ville jag ju inte
Så jag bestämde mig för att förlåta Beppe, för han hade ju faktiskt sagt förlåt.
Sen åkte vi hem, och snart ska jag möta Johansson och ge honom pengar och lite, och sen ska jag gå hem och skypa, och sen ska jag göra min minnesträning, och sen ska jag kolla på Big Bang Theory och sen ska jag sova. herråååå :)

Kommentarer
Postat av: Jocke Mmmm

Big bang theory <3

2011-01-07 @ 01:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0