Dag 4 – Det här åt jag idag.

Sjukt ointressant information, men jag delar gärna med mig!
Jaa, jag utnyttjade mina skills i paint, och lyckades rätt bra om jag får säga det själv!
Det kanske verkar som att jag har ätit lite (det tycker jag det verkar som i alla fall), men jag kan meddela att frukosten var enorm och bestod av en sisådär 4 (kanske 5, jag glömde räkna) rostade mackor, sådan är jag, dendär Ellen! Dock hade vi ingen Barba-brödrost..
Sen vill jag gärna förklara mig vad gäller Mc Donalds-kapet, vi var liksom på stan, så vad gör man? och godiset.. ehhee, vi var på bio, så ja, vad gör man? Jag kan svara själv: Man köper en Chicken wrap på donken och lösgodis på tutti frutti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du stavade fel på luch, det stavas lunch

2011-01-08 @ 15:01:08
Postat av: Svar

nej. det stavas så. jag lovar.

2011-01-08 @ 15:46:40
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0