Dag 3 – Min förälder.

Jag och mami för en massa år sedan.

Min mamma är verkligen bäst (jag vet att alla säger så, men min är verkligen bäst på riktigt!). Ibland bråkar vi, men oftast gör hon som jag vill :) haha nejdå, men det lustiga är att vi är så sjukt lika ibland (inte utseendemässigt)! Och ännu lustigare är det faktum att jag inte riktigt insåg det förrens för bara några veckor sedan, när jag fikade med mami, Johan och Markus. Jag beter mig exakt som henne, hon är precis lika galen som mig och hon är en riktig teaterapa så det är inte så konstigt att jag beter mig som ett psykfall emellanåt.
Min kära mor är dock inte så väldans förtjust i tacos, vilket jag aldrig kommer att förstå mig på. Jag är väl inte riktigt lika fanatisk i tacos som tacoguden Hanna, men det är ändå en av Guds gåvor till mänskligheten!
Sååååååå, nu vet ni en massa! Förutom namnet då, men alla känner min mamma ändå så det kändes som onödig fakta (hennes åsikt om tacos är ju mycket mer nödvändig att veta). ehehehe (:

Kommentarer
Postat av: Åza

Hon verkar trevlig din mamma.

2011-01-03 @ 20:18:06
Postat av: Åza

Hon verkar trevlig din mamma.

2011-01-03 @ 20:18:39
Postat av: Svar

haha, kul mamms :)

2011-01-03 @ 21:10:51
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0