Dag 12 – I min handväska.

Då var det alltså dags för ännu ett av dessa aningen ointressanta inlägg, men vem vet, det kanske finns någon som bryr sig?
Nu har jag ju egentligen en ny favoritväska så den här kommer väl inte användas lika flitigt, men det här har ändå varit min älskling for some time så att säga, så den fick vara med ändå!
Innehållet varierar ganska mycket, och jag packar alltid om innan jag går någonstans så jag ska veta att allting är med! Men detta finns nästan alltid med:
1. Necessär med det vanliga sminket
2. Minst en toffs
3. x antal hårspännen
4. Parfym
5. got2b 2 sexy hårspray
6. Min favoritkam, som dock gått av på mitten
7. ACO fuktkräm
8. Nagelfil och ev. nagellack
9. Hemmanyckel, om jag inte har den i jackfickan
10. Tandborste (man vet ju aldrig vart man hamnar!)
11. Mjukisbyxor, alltså jag måste ha något att fylla ut med för det fult när väskan är för tom, haha!
12. Tuggigum, om det inte finns i jackfickan
13. Fritidskortet och skolkortet
14. Plånboken, dock är den oftast tom </3 ehehe
15. Lypsyl av något slag
Ibland tar jag med mig mobilladdaren med, men batteriet håller ganska bra så det brukar vara chill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0