Biffat mig med Saga

God kväll allihop!
Idag hade vi idrott i skolan och vi var på Rosenlundsbadets gym (jag, Saga och några till). Jag och Saga kom på värsta idén att göra våra egna träningskort och lägga i bokstavsordning eftersom alla stammisar där hade gjort så.
Jag och Saga med våra träningskort!
Här spänner vi oss lite i omklädningsrummet, där vi även gömde oss för dom andra sen. Sjukt svårberättad historia och jag är så dålig på att återberätta saker så det blir kul så jag skippar det!
Vi tog för övrigt 2kg (eller det kanske var pounds, vet inte riktigt) i såndär.. när man trycker fram armarna, tror det var en axelövning. Den tog emot rejält, men vi är ju rättså biffiga så det är ju chill såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0