5 anledningar till att inte välja natur

1. Det enda du tänker på när du lockar håret är dubbelsträngade DNA-spiraler
Erkänn att det är lite mindfucking..



2. Du tvingas att se entusiastisk ut när du rotar i gegga och letar kryp på exkursionerna för att ditt betyg inte ska bli lidande
Här har ni mig och Maria med perfekta pokerfaces (Maria skulle kunna anstränga sig liite mer för att dölja tristessen)



3. Ordet delta betyder för dig skillnad eller förändring och betecknas med en triangel, medan det för alla andra är en synonym till ordet medverka.


4. Du får under din utbildning se en helt annan sida av till exempel kräftor, fiskar och illrar, nämligen insidan
Här är ett collage av när vi dissekerade Sebastian och Blunder, det fick mig att må väldigt dåligt (refererar till den mittersta bilden)




5. Du kan aldrig dölja det faktum att du går natur, för skrivknölen på ditt fuck you-finger, som indikerar på det faktum att du pluggat mer än vad som kan anses vara hälsosamt, avslöjar dig
på dirren.



MEEEN! Det finns ju givetvis fina sidor av livet som naturare också, och som studerande på Erik Dahlbergsgymnasiet så måste jag erkänna att dessa väger upp mot de negativa grejorna..

Till exempel så skrattar jag i princip varenda dag i skolan så att jag nästan kissar ner mig



Och sen så har vi också världens bästa Bengan, som till och med kan få biologi att vara roligt (nästan)



Och slutligen kan man ju passa på att nämna att jag har världens bästa klass med, det kanske bidrar liite



Kolla va snygga vi är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0