Tänkte börja mitt nya liv..

.. någon gång snart.. kanske.. typ nästa vecka.. eller när jag orkar.. Det här håller inte, jag äter onyttiga saker jämt. När jag letade igenom bildmapparna på datorn för att hitta en passande bild till inlägget så kan man ju säga att jag hittade en hel del som passade, men dom här ser ändå flötigast ut så dom fick det bli! Ska börja gymma igen nästa vecka tänkte jag, har skjutit upp det i snart 2 månader nu, känns inte föör bra!
.
Om några dagar kommer det upp 2 outfitbilder, och ni måste hjälpa mig att välja vilken jag ska ha på Alla hjärtans dag-festen på Ztyle, bara så ni vet. NAAAAAAAAAJS. Om ni inte kommenterar vilken som är bäst så könsstympar jag er med en trägaffel sååå fiiint tack på förhand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0