Ni kan kalla mig Ellen, för det är nämligen så jag heter

Idag, torsdagen den 10/2 tvåtusenelva, fick jag, Ellen Einarsson, tummen ur röva. Jag köpte gymkort igen efter nästan 2 månaders uppehåll, det kändes......... TUNGT! Shit vad lätt man tappar, men deeet fixar vi, lätt!
Nu ska tidsoptimisten sätta sig och skriva klart en tyskarecension som ska in imorn, YESSS gött fiiint.
.
Mami kom nyss upp och satte sig på mitt rum, hon insisterade på att jag skulle se bilden som var i tidningen när jag föddes. Jag var en liten tjockis på 3190g och med mina generösa 48 cm fastställdes det redan då att jag skulle bli en långis!

Kommentarer
Postat av: JAG

Att 48 är långt, är det ironi eller inte.. Fratt det är väl inte långt eller?

2011-02-11 @ 20:40:32
Postat av: Ellen

haha det var ngt mittemellan, jag är dålig på ironi </3

2011-02-12 @ 15:50:04
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0