Min bror gör livet svårt för mig ibland

Hej finingar, nu är jag sådär dålig på att blogga igen.. men jag kan ju i alla fall låtsas ha ett intressant liv genom att visa en exceptionell egobild jag fick till i morse. Jag var så nöjd över mitt linne att jag sprang runt hela morgonen och tog kort i varenda spegel. Är det fler än jag som gör så? Jag känner mig inte helt utmobbad ändå för mamma är lika dryg som jag. Nåväl, här kommer bilden i alla fall:

Frågan är vad som är mest komiskt; minen & posen jag gör eller det faktum att min bror äter frulle i bakgrunden. Tough choise!
________________________________________
Idag fick jag även mina efterlängtade cons (mitt nya smeknamn på converse), mörkröda blev det, och jag är helnöjd! Jag fixar ett tidsinställt inlägg om det nu på dirren så kommer det upp imorn någongång. Great, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0