Kvällens outfit 16/2-11

Hej snyggingar! Jag vet att det är den sjuttonde idag, men jag hann inte lägga upp outfit innan jag drog igår så jag tar det idag istället!
Jag och Saga var ju på Ztyle igår, och jag skojar inte när jag säger att det verkligen var huur lamt som helst! Vi höll på att avlida, helt galet. Men vi och Lucas träffade på några trevliga göteborgare som vi hängde med en stund sedan, så det var ju i alla fall något. Min bror kom och hämtade upp oss och sen drog jag vidare till festen hos Okke, och där var det desto mer ös! Jag blev återigen påmind om hur förbannat lättpåverkad jag är, men det måste varit något fel på mig just igår. Helt seriöst, SÅ lättpåverkad kan man inte vara! Jag hade visserligen inte ätit på ganska länge, men hahahha jag drack en jädra 50cl sjunolla, hahaha och några mummelmann-shots men ändå :'D Fattar ni hur mycket pengar jag tjänar på detta? SJUUUKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0