Jag höll på att lägga grötkorven i diskmaskinen

God eftermiddag kära bloggläsare! Allt bra? Jävla onödigt av mig att fråga, tvivlar på att någon hade kommenterat att dom hade mått dåligt på min allvarliga blogg om det nu hade varit så. Det är alltså helt ok att ni inte svarar, det var mer en artighetsgrej.
.
Idag har jag varit aningen mer efterbliven än vad jag brukar. Min hjärna har gått i slowmotion och inte hängt med överhuvudtaget! På kemin visste jag inte ens vilken laddning fosfatjoner har, och ja, ni kan ju läsa rubriken..
Detta är en grötkorv
Tomtegröt ska ätas kall utan någonting på (risgröt, vem i helsikke säger så?!), shit vad gott det är!
.
Nu ska jag till gymmet och dukta mig (det betyder att jag ska vara duktig, jag kom på ordet själv, alldeles precis nyss erkänn ballt), men jag har ju svårt att hålla mig ifrån kylskåpet när jag kommer hem från skolan så det blir lätt att jag råkar äta innan gymmet sisådär emellanåt varendaste gång, så det är ju inte så smart. Men jag får väl förfan skylla mig själv sluta lägga er i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0