Isaberg

Hejsan finingar!
Jag förstår inte varför jag uppdaterar bloggen när jag egentligen är hur stressad som helst, men man har väl sina prioriteringar I guess. Väskan är fullproppad och redo att bege sig fram till bussen som avgår klockan 17:00, om 37 minuter, GASH! Min väska är som tältet i Harry Potter, det ser inte ut att få plats så mycket i den, men när man väl packar den så finsn det hur mycket plats som helst!
Just nu (alltså på bilderna) innehåller den 2 par termobyxor, ett par vantar, ett komplett underställ, mössa, raggsockar och en termos med varm choklad, och det kommer utan tvekan gå ner både smink, vattenflaska och pastasallad! Det kallar jag spacy!
GAASH ska gå om tio minuter så måste börja ta på mig lite kläder, HÖÖÖÖÖÖÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0