Googlar mitokondriellt DNA och skäms utav bara fan

DET ÄR JU FÖRFAN LOOOOOOV! Men jag har biologi breddningsprov efter lovet, så det kanske är liiite okej ändå?
Såhär glad är jag just nu! Käkade glass innan, men det är ju bra när man har ont i halsen har jag hört, right? Det klassas ju inte som onyttigt då ju, och jag ska ändåså till gymmet en sväng sen så det var heeelt OK.
.
Gårdagens fest var en typ Balkan-fest, vilket jag aldrig hade varit med om i hela mitt liv! Jag hade inte hört en enda låt innan och fattade inte texten i någon av dem heller. Men jag lärde mig i alla fall en bosnisk dans, GÖTT JU! Kan även säga "tjaow, ja nam Ellen, i ja nam bonji". Däremot kan jag inte skriva det så jag chansade lite. eheheh. Bilder kanske kommer upp senare, beror på hur gudomligt snygga dom blev................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0