Godnatt alla söta

Bilderna är typ en månad gamla, men inläggen blir så tråkiga utan bilder och eftersom Jonna ska få glasögon så passar det ju!
Jag har allvarligt talat inte gjort någonting idag, chillat i Bankeryd hela dagen och enda gången jag var utanför dörren var när jag skulle åka hem. Känns bra, haha :) Men jag är ändå hur trött som helst så jag ska kolla på lite Big Bang Theory och sen sova.
.
Ibland går det en vecka utan att jag uppdaterar, och när jag väl uppdaterar blir det ibland 2-3-4 inlägg på en gång, men det varierar så himla mycket hur roligt det är, ibland är det jättelamt men sen kommer någon med en uppmuntrande kommentar och då blir det liiite roligare! Ska iallafall försöka hålla en jämnare uppdatering, men jag lovar inget, ehehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0