Ellen goes sjuksköterska

I morse bad Erik mig att hämta vatten åt honom för han mådde inte bra. Okej tänkte jag, kan väl inte vara så jobbigt liksom! Och när jag kommer hem från skolan och studsar in till honom med glass så kommer han och säger att han har spytt 2 gånger. JAG ANDADES JU FÖR HELVEDDE I HANS RUM INNAN! Jag kommer såå bli sjuk </3.

Sen visar det sig att mamma har feber och Billy hade åkt hem från jobbet för att han inte mått bra. Jag känner mig som världens survivor här, frisk som en nötkärna änsålänge! Tanken slog mig att jag kanske skulle satt igång en maskin tvätt för att hjälpa mamma, men den tanken stötte jag bort ganska omgående, så det blev inget med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0