Ellen Einarsson; - när 3 kapitel blir 6 sidor

Jag kan inte läsa, det går såhäääääääääär långsamt. DAMN också! Men jag har ju iallafall lärt mig liite om kirala kol och alfa-aminosyror. Erkänn det klingar pluggis om det, FÖR JAG ÄR SÅ SMART!
Imorgon slutar jag 08:55, dendu! Men jag ska sitta kvar i skolan med Emma och fixa en labbrapport om hur nära släkt vi är med neanderthalensis som dog ut för sjuttiotusenmiljarder år sedan, för sånt är så himla nödvändigt att veta. Jag känner dessutom att det kommer göra väldigt stor skillnad i mitt liv att veta om hur många DNA-sekvenser som skiljer oss från Australopithecus Afarensis osvosv.
snygg.b-rud_shopparpåtypica@falkenberg/isomras
Jag var tvungen att klippa bort Bettan, jag låg i lä på utseendefronten och ville glänsa lite utan att bli överglänst..
Eftersom youtube har har damp ett tag så går det inte att bädda in videor, så jag får väl länka istället
Molly Sandén – Det finaste någon kan få
Jag vet inte hur Molly känner Jonna, men det gör hon tydligen väldigt väl

Har du inte spotify så får du väl gå och sopa farstun istället, för vid datorn gör du fan ingen nytta



Kommentarer
Postat av: Bettan

ååh sötnos! Dududu bästaste <3

2011-02-04 @ 19:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0