Den 25 Februari 2011

Hej på er! Linn smygfotade mig idag på biologin, det såg ut ungefär såhär (exakt sådär):
Jag tror för övrigt att jag har fått någon slags rap-sjukdom, jag rapar nämligen 5-6 gånger i minuten emellanåt! För de som inte visste så har jag inte kunnat rapa innan, så när det väl slinker ur något rapliknande ljud så brukar jag bli helt överlycklig och ringa Jonna och berätta. Men liksom, var tionde sekund är väl lite väl kanske? Jag tröttnar ju nästan! Tänk att det kan bli för mycket av det goda ibland alltså..
Nu ställer jag mig själv frågan hur många som bryr sig om hur ofta jag rapar, men jag kände ändå att jag ville skriva det. Vem vet, det kan ju finnas någon där ute som länge har gått och undrat men inte vågat fråga? Jag är så förbannat omtänksam så det finns ju inte!

Om en stund kommer det upp bilder på sport-bh:n jag köpte igår, so you'd better stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0