Den 24 Februari 2011

God kväll! Idag har jag varit förvirrad. När jag vaknade i morse ville jag gå på Chalmers universitet. När jag kom till skolan ville jag gå på Linköpings universitet. Men sen när jag gick hem från skolan hade jag ändrat mig igen, och den här gången till Göteborgs Universitet. Guuud vad jag längtar, det verkar illgött!
______________________________________________
Efter skolan pluggade jag och Saga en stund, och sen drog vi till A6. Eftersom jag kaaanske ska till Göteborg på påsklovet så ville jag spara mina pengar, och sen hittade jag en asfin sport-bh, och ett par chinos, och ett linne. Så det gick väl som det gick, men det kommer ju nya pengar om en månad igen!
.
Erkänn snyggt? Jag köpte det inte. Men det säger väl sig självt, för i så fall skulle ju detta inlägget legat i kategorin "köpa, köpte, köpt", vilket det inte gör. Så du är ju efterbliven om du tror det.
Linnet jag köpte är dock i samma modell, men jag lägger upp det på lördag/söndag kanske, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0