Blinded by the perfect shoes

Jag dör lite på färgen. Hur perfekta? Hallonröda låga converse, Guds gåva till mänskligheten. Sagas pappa är för tillfället i Kina och igår fick jag ett meddelande om att han har hittat ett par fake (hur billiga som helst!) till mig. Det är som att jag är kär i dom trots att jag inte ens har sett dom än. Jag längtar så jäkla mycket tills jag får se dom, och om dom inte passar så hoppar jag från munksjöbron och gör en magplask och dör långsamt och smärtsamt.
Nu ska jag gå och drömma om hur perfekt mitt liv kommer vara när snön smälter och man slipper klä sig som en mumie så fort man ska utanför dörren. Då ska jag ha mina hallonröda converse (♥), och min skinnjacka, och SHORTS! åhhhhhhhhhhhh hejdå vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0